lördag, juni 19, 2010

Das Lesen XI

Jag erinrar om "Stilla dagar i Viken" juli 2008, där jag förundrade mig över den valda semesterlitteraturen.
Omtänksamt blev jag, när begravningsgästerna skingrades i augusti 2009, som tröst i änkeensamheten, förärad avbildade bok tillsammans med andra delen i Conn Igguldens serie The Great Conqueror.

Jag gjorde ett försök i höstas men fann att Lars Gustavssons Meditationer då passade mig bättre.
MEN
När jag nu avverkat vårens samtliga projekt har jag tagit tag i förströelseläsandet på nytt
OCH
Det är väldigt spännande!

Följ den spännande fortsättningen!

Etiketter: ,

1 Reflektioner:

Anonymous en djefla man skrev ...

Jag hade mycket stort nöje av en Djingis Kahn-serie för många år sen, nämligen denna: http://ertzgaard.net/skrift/?cat=132

20 juni, 2010 22:38  

Skicka en kommentar

<< Home