tisdag, juni 28, 2011

Fira livet!

Jag har min klockradio inställd på 0649, så jag vaknar varje morgon till programmet "Tankar för dagen" Midsommarafton var det Annika Borg som berättade om sina reflexioner efter att ha sett en bild på en rektor borta i tsunamidrabbade Japan, utmynnande i uppmaningen:

Fira Livet

OCH
 Det kändes bekräftande
Det har vi i pappa Calles efterföljd (han som alltid skulle ha KIFF), verkligen gjort!
Nu får jag fortsätta mina förberedelser för festligheterna den 3 juli!

Etiketter: , , ,

2 Reflektioner:

Anonymous en djefla man skrev ...

”Fira livet” – får mig av någon anledning att associera till ”A Moveable Feast” av Hemingway. ”En fest för livet” hette den på svenska.

28 juni, 2011 14:51  
Anonymous Ida skrev ...

Den understa bilden är härlig – den strålar av genuin sommarglädje.

Ses på lördag, farmor!

28 juni, 2011 14:54  

Skicka en kommentar

<< Home