lördag, juli 23, 2011

Träningen återupptages

 
 Senast jag tog mig en löprunda längs stranden hade vi  vädret på bilden ovan
Sedan har det ju varit bråda tider med sommarfest, uppröjning och trädgårdsskötsel, inte minst bärplockning!
Så igår bestämde jag mig för att återuppta den regelbundna löpträningen. Det var ju inget vidare badväder, småregnade och blåste 9 sek/m nordlig vind, stranden låg öde.
Det passade mig!
Jag tog på mig baddräkten under löpardräkten.
Jag noterade att det varit bättre väder dagen innan
OCH
att vegetationen skiftat till högsommardito.
Triften har fått lämna plats för röllekan
Påmindes om att Öresund är en av världens mest trafikerade farleder...
Klicka på bilderna två gånger för förstoring och skeppsjakt
Det finns tre!

Etiketter: , ,

0 Reflektioner:

Skicka en kommentar

<< Home