måndag, november 28, 2011

Adventsfirande med bloggförhinder

Sedvanlig adventslunch gick av stapeln i förrgår. Jag lagade och serverade medan fotografsonen dokumenterade.
MEN
När han skulle förmedla resultatet för publicering på bloggen, så vägrade
 The LOCAL module :
Rapporterade
account is full (quota exceeded)
Så jag tog som bildbevis ett kort på uppvaktningen:
Foton från Italienresan under novemberlovet samt Vin från Montepulciano
OCH
Högkvalitetschoklad från Frankrike

MEN
Strax innan det var publiceringsdax funkade det igen:
Husfotografen kommer ju sällan med
VARFÖR
Jag kompletterar med en bild från 1 advent 2005!

Etiketter: , , ,

4 Reflektioner:

Anonymous en djefla man skrev ...

Det där bordet är en slags tidsmaskin – alla jular, alla adventsfiranden hör ihop.

28 november, 2011 13:45  
Anonymous en djefla man skrev ...

Det där bordet är en slags tidsmaskin – alla jular, alla adventsfiranden hör ihop.

28 november, 2011 13:45  
Anonymous Lisa skrev ...

Jag ber om ursakt i forvag - jag sitter vid en italiensk dator och saknar hederliga svenska bokstaver. Den har kommentaren kan bli lite klyddig att lasa.

Vad fina alla ar! Synd att jag missade middagen i ar... Jag horde dock att vi ska gora den gamla hederliga visiten pa annandagen ocksa.

Contucci fran Montepulciano ar hur gott som helst! Jag har sjalv tva flaskor pa rummet som jag maste forbruka innan resan hem. Det blir nog inte sa svart med fem pers i lagenheten, hehe.

Puss och kram och halsningar fran Italien!

29 november, 2011 11:16  
Blogger den blyga skrev ...

Vad trevligt att få en kommentar från vår italienska!
Jag kollar din fotoblogg varje dag men har inte teknik att kommentera, tyvärr!
Vi ses förresten redan på julafton i Lund - få se vad kan man hitta på och ge lilla Lisa i julklapp i år?

29 november, 2011 17:34  

Skicka en kommentar

<< Home