lördag, november 24, 2012

Himmel och Helvete

Efter en flitig dag med räfsande och lukande i trädgården, åkte jag till Citygross för att proviantera inför helgen
Jag tyckte det var litet onödigt att starta julståhejet redan...
MEN
Väl inne i butiken var jag förtjust över alla förmånliga erbjudanden!
Alla kunder erbjöds t.ex gratis glassvåfflor.
Man kunde välja på sex olika smaker.
När vi passerat kassan blev vi bjudna på Princesstårta.
Jag undrade vadan detta?
Det visade sig vara kundkortskväll!
MEN
När jag lycklig med bågnande kassar återkom hem hade mitt
INTERNET
lagt av

Kundtjänst med Felsökningsservice hade stängt för natten
Där fick jag ligga hela natten och oroa mig för hur det skulle gå.
Man inser plötsligt hur beroende man har blivit av denna service.
Jag hängde på låset kl 07.00
OCH 
Efter två timmar  och åtskilligt klickande på Användarnamn och Lösenord 
blev jag så uppkopplad igen
OCH
kan lägga ut denna blogg!

Etiketter: , ,

0 Reflektioner:

Skicka en kommentar

<< Home