onsdag, december 31, 2014

Das Lesen: Facit 2014

Första gången jag försökte strukturera mitt läsande var  31 maj 2011 
 DÅ 
tog jag den här bilden för att åskådliggöra vilka böcker som låg på "väntelistan":
Av dessa har 12 har jag nu, i januari, 2015 läst 9 (sic) 
Dessutom 
 Samma dag listade jag 17 halvlästa
varav jag endast lyckats avverka 7...
Sedan har jag krampaktigt uppfordrande
21/1-2013 
listat de åtta böckerna ovan och nedan där resultatet hittills blivit
5/8
Sista gången jag prövade denna metod var 21/10 2013:
Här har jag misslyckats totalt = 0 hittills lästa.
Som jag skrev i Facit 2013  är det
 denne mans inträde i mitt liv som stulit  värdefull TTF ....
Mitt mål om 4 lästa böcker per månad misslyckades snöpligen. Det blev till och med SÄMRE än 2013 då jag noterade 41  - i år "bara" 39. Men jag är ändå nöjd: Mycket av energin - och behållningen - härrör från läsning av två böcker från första mönstringen: Moby Dick och Wolf Hall.

Etiketter: ,

0 Reflektioner:

Skicka en kommentar

<< Home